FGP DS

FGP DS

Postby randulf småfix » 25 Jun 2010, 16:46

Hehe,første innlegg i denne kategorien :D

Det er en ting jeg lurer på. Er FGP DS et spill som er verdt å kjøpe? Er det mange nye spill etc,eller er det helt makent til PC spillet?
Mr.Flåklypanerd himself:D
randulf småfix

Re: FGP DS

Postby Pløsket » 27 Jun 2010, 12:25

Ja, det hadde vert artig å vite, med siden det er touch screen på Ds'en så er det nok mye av det samme, jeg kjøper det nå uansett jeg da... :roll:
Må jeg skrive noe her...?
Pløsket

Postby Eivind » 28 Jun 2010, 12:02

Flåklypa spillet på DS, inneholder noen av de klassiske spillene som eplehøsting og post sortering, men samtidig så er det noen nye som foreksempel Ludvigs blomster hage, det er også noen spill som har blitt gjort litt om, fra PC utgaven.

Ellers så har vi fått relativ god presse omtale de fleste steder, det kan du se i vårt presse arkiv http://www.caprino.no/games/fgpds/no/pressen.asp

Det skal sies at vi også har fått slakt av en radiostasjon i Norge, men personlig så tror jeg at spillet var anmeldt på feil premisser.
Caprino Support
Norsk: norhelp@caprino.no
Dansk: danhelp@caprino.no
Eivind

Postby Pløsket » 28 Jun 2010, 19:04

Ut i fra alle femmerene, og TO seksere, så MÅ det jo være bra, alt som har noe med Flåklypa å gjøre er bra! Jeg kjøpte et sengesett... Og det er kjempemykt! :lol:

Nå har jeg kjøpt det! Kjempebra, men barre på reiise! Er jeg hjemme spiller jeg orginalen.
Må jeg skrive noe her...?
Pløsket

Postby Hjelpern » 09 Aug 2010, 09:53

Kjempe bra spill! Det reagerer utrolig raskt! Jeg liker forresten at før kunne du gå gjennom alle scenene med en gang, nå må du heldigvis gjøre en del ting først! Stå på og lag nye spill, jeg har hørt at filmen om flåklypa kommer i hd (HighDefinition) og surround lyd, håper filmen i hd kommer på tv i hd til julen!
Hjelpern hjelper alle, med caprino relaterte ting, kan også mye om data! Koser meg med dsen!Koser meg enda mer med pc spillet som jeg har fått innstallert på windows 7!
Hjelpern

Return to Flåklypa-spillet for Nintendo DS